Trio MAGIYO


ביום חמישי, 9 לפברואר, ב19:00 נארח במוזיאון אילנה גור ביפו את טריו “מאגיו” – שלישיית המוזיקאים הבינלאומיים: חלילן מתן קליין, מתופף יוגב שטרית ופסנתרן גלעד חצב. אחרי עשייה מרובה בארץ ובעולם מאגיו יציגו אסופת קטעי ג׳אז עכשווי ומקורי לצד ביצועים שלהם לשירים מעולמות הג׳אז והמוזיקה ברזילאית. חברי “מאגיו” שהופיעו בפסטיבלים וכיתות אמן ברחבי העולם מבטיחים חוויה יוצאת דופן ומזמינים אתכם לקחת חלק בחווית המופע הייחודית שההרכב מייצר.

כדי להשלים את החוויה, הכנו לכם לא רק סיור מודרך ברחבי המוזיאון בשעה 19:00, אלא גם כוס סנגריה ביתית חמה שתקבלו לפני תחילת ההופעה

19:00 פתיחת דלתות וסיורים מודרכים בעברית וברוסית

20:00-21:00 הופעה בחלל הראשי של המוזיאון

לינקים לוידאו
https://www.youtube.com/watch?v=wiPL-MIpEL4
https://www.youtube.com/watch?v=ZVLxk9nzkH8

חברי ההרכב: מתן קליין – חליל והפקה, גלעד חצב – פסנתר, יוגב שטרית – תופים

אורח מיוחד: יונתן כהן – בס

עלות הכרטיס לערב כולל כניסה למוזיאון, סיור, הופעה וכוס סנגריה ביתית הינה 125 ש”ח

 *מספר המקומות מוגבל, המקומות לא מסומנים

*אין אפשרות להחליף או להחזיר כרטיסים שנרכשו

מתן קליין הוא מוזיקאי, חלילן, מלחין, מעבד ומפיק מוזיקלי ישראלי. קליין נולד וגדל בירושלים, למד באקדמיה למוסיקה ומחול על שם רובין בירושלים, במחלקת הג’אז. בשנת 1996 עבר לבוסטון וסיים את לימודי התואר במכללת ברקלי למוזיקה בשנים האחרונות מתן השתתף בפסטיבלי ג’אז בניו אורלינס ובליטא, פסטיבל הג’אז הבינלאומי בסרביה ורבים אחרים, הוביל הרכב חלילים במסגרת תלמה ילין וייסד את פסטיבל הג’אז של כפר יונה. היכולת של מתן לשלב בין עולם הג’אז לבין מגוון רחב של סגנונות מוזיקליים מכל העולם העניק לו את הסאונד הספציפי המאפיין את יצירותיו.

כתובת: רח’ מזל דגים 4, יפו העתיקה

חניה קרובה: חניון נמל יפו

print