סדנאות תולדות האמנות לילדים במוזיאון


בקיץ הזה מוזיאון אילנה גור מזמין ילדים וילדות בגילאי 10-7 להשתתף בפעילות ראשונה מסוגה: סדנאות בוקר בנושא תולדות האמנות ובהנחיית בוגרי תואר שני בתולדות האמנות, מאשה ואיתי! 

ניפגש מדי יום בתאריכים 2-6.08* בין השעות 9:00 עד 13:00 במוזיאון לסדנאות שיכללו סיורים ביפו העתיקה, סדנאות יצירה, ועוד מגוון חוויות אינטראקטיביות שבהן ילדיכם\ן יכירו ויתנסו במגמות האומנותיות השונות שהתקיימו מסביב לעולם לאורך ההיסטוריה.

בכל יום בסדנאות נבקר בתרבויות שונות ונטייל בזמן! נתחיל את המסע בהיכרות עם מוזיאון אילנה גור, שפותח עבורינו את דלתותיו ומעניק לנו גישה לאוצרות שבתוכו ולמיקומו עוצר הנשימה על הים ביפו העתיקה. נמשיך בגילוי השיטות והתוצרים האמנותיים של סין, מצרים העתיקה, ימי-הביניים באירופה, ואפריקה, ונסיים את המסע במפגש עם זרם הקוביזם ואביו המייסד, פיקאסו, וכן בנקודת הזינוק של האמנות העכשווית, בהיכרות עם תנועת הדאדא המפתיעה.

  • נסייר בשטח בכנסיית פטרוס הקדוש וכן בגן שער רעמסס, שניים מהאתרים המרהיבים ביפו העתיקה.

  • מדי יום בשעה 10:00 נקיים הפסקת אוכל עם כריכים טעימים, בדגש על חומרי גלם בריאים ומזינים, וירקות ופירות טריים.

  • הסדנאות מוגבלות ל-10 משתתפים, על מנת שכל ילד וילדה יקבלו את מלוא תשומת הלב!

על המדריכים:
לאחר השלמת התואר הראשון והשני בתולדות האמנות וצבירת ניסיון בהדרכה במקביל; טיולי מחקר משותפים בארץ, בגרמניה, בצרפת, בארה”ב ובסין, החלטנו – מדריכי הסדנאות, מאשה ואיתי – שכל הידע והיופי שנחשפנו אליו חייב להיות נחלתם של רבים! המטרה שלנו היא לחנך את דור העתיד לאהבת היסטוריה, אמנות ותרבות דרך חווית למידה כיפית שמפעילה את כל החושים ומנגישה את העולם המופלא של תולדות האמנות לילדינו. אנחנו מאמינים שבאמצעות פתיחות, שיח בגובה העיניים, הקשבה וגירוי הדמיון והמחשבה היצירתית של ילדים, נוכל לעצב את עתידם כשוחרי אמנות ותרבות.
מחיר הסדנאות (כולל ארוחות עשר וחומרי יצירה): 1150 ש”ח

לפרטים נוספים: 054-5590213 (מאשה)

*מחזור ב’: 23-27.08 בין השעות 9:00 עד 13:00

* קיום הקייטנה מותנה במינימום משתתפים
* הפעילות תתקיים בהתאם להנחיות משרד הבריאות המתעדכנות
print