הופעה במוזיאון: גרגורי ריבקין ואנדרי אורנשטיין


אנו ממשיכים את סדרת הופעות ג’אז על גג מוזיאון אילנה גור ביפו עם המופע של חצוצרן ג’אז גרגורי ריבקין ואמן מוזיקה אלקטרונית אנדרי אורנשטיין שיציגו שילוב ייחודי בין מוזיקת הג’אז המסורתית ובין המקצבים העכשוויים. ההופעה תתקיים ביום חמישי, 12 לאוגוסט ב19:00.

בתוכנית הערב אלתור ג’אז אותנטי, בי בופ, ביטים אלקטרוניים וגם יצירות מקוריות ומוזיקה מהאלבום החדש “ארץ הפלאות”.
כדי להשלים את החוויה, הכנו לכם לא רק סיור מודרך ברחבי המוזיאון בשעה 19:00, אלא גם קוקטייל מקורי מבר קוקטיילים יפואי “פיק בר” שתקבלו על גג המוזיאון לפני תחילת ההופעה

19:00 פתיחת דלתות וסיורים מודרכים בעברית וברוסית
20:00-21:00 הופעה על גג המוזיאון

עלות הכרטיס לערב כולל כניסה למוזיאון, סיור, הופעה וקוקטייל אחד הינה 125 ש”ח
*מספר המקומות מוגבל, המקומות לא מסומנים
*אין אפשרות להחליף או להחזיר כרטיסים שנרכשו

ניתן להגדיר את סגנון נגינתו של החצוצרן גרגורי ריבקין כפוסט-מודרנית עם השפעות של חצוצרנים דגולים כגון Freddie Hubbard, Woody Shaw, Lee Morgan. הוא בעל צליל מרתק ובאלתוריו ניתן להרגיש התמסרות כנה ששורשיה נטועים במסורת קלאסית של של סגנונות ה- הארד-בופ והפוסט-בופ . יליד רוסיה, בוגר האקדמיה למוסיקה ומחול בירושלים בחצוצרה קלאסית, בעל תואר ראשון מה- New School University  ותואר שני מאוניברסיטת ראטגרס, בניו יורק בביצוע ג’אז ובתולדות הג’אז. במהלך הקריירה זכה גרגורי בפרסים רבים, ביניהם פרסים ראשונים בתחרות ע’ש פאול בן חיים, בראון- זיגל , ABS competition ארה’ב וקרן התרבות אמריקה ישראל.

הפרויקט “Amor Entrave” הוקם בשנת 2010 ביקטרינבורג (רוסיה) והפך ללהקה של איש אחד שהיום מתגורר בתל אביב. מייסד הפרויקט – אנדרי אורנשטיין ידוע גם כמפיק סאונד ורמיקסר. הוא תמיד מחפש איזון בין מוזיקת פופ לבין מוזיקה אלקטרונית, בין סימפול לכלי נגינה אמיתיים, שירה וביטים לריקודים.
מוזיאון אילנה גור פועל בהתאם להנחיות משרד הבריאות.
!!!הכניסה לאירוע מותנית בהצגת תו ירוק או תוצאת בדיקת קורונה שלילית
כתובת: רח’ מזל דגים 4, יפו העתיקה

חניה קרובה: חניון נמל יפו

 

В четверг, 12 августа, в 19:00, на концерте “Amor Entrave”: биты, джаз, импровизация” нас с вами ждет нечто новое и необычное – сочетание традиционного джаза и электронной музыки. Джазовый трубач-виртуоз Грегори Ривкин выступит в дуэте с гуру электронной музыки и танцевальных битов Андреем Оренштейном. В программе аутентичная джазовая импровизация, современные ритмы, авторская музыка и оригинальные интерпретации известных джазовых композиций.
По уже сложившейся традиции вечер начнется с экскурсий по музею на русском и иврите. А также перед началом концерта Вас ждет освежающий коктейль от наших партнеров – коктейльного бара Pick Bar.
19:00 – экскурсии по музею на русском и иврите
20:00 – выступление Андрея Оренштейна и Грегори Ривкина
Цена билета на вечер (включая концерт, экскурсию, входной билет в музей и один коктейль) – 125 шекелей.
Билеты можно приобрести на сайте музея или по телефону 03-6837676.
Количество мест ограничено!
***Приобретенные билеты обмену и возврату НЕ подлежат***
Музей Иланы Гур работает в соответствии с указаниями Министерства здравоохранения Израиля.
!Вход на мероприятие разрешен только для обладателей зеленого паспорта или отрицательного результата теста на коронавирус.
print